Efektivní plánování a sdílení dat dnes patří víceméně do každé firmy. S běžnými úkony pomáhají cloudová úložiště a propracované CRM systémy, odkud je možné získat i zajímavé reporty. Jak to funguje a podle čeho si vybrat správný cloud? S tím vám pomůže následující článek.
Cloudové úložiště s dostatečným prostorem
Dnes už snad každý ví, že data není potřeba ukládat na pevný disk a že si s sebou nemusíte všude brát jeden jediný notebook, protože v něm máte všechny soubory. Je to z toho důvodu, že existuje moderní cloudové úložiště dat, kam si jednoduše nahrajete všechno potřebné a máte k tomu přístup víceméně odkudkoliv. Aby však mohlo takové úložiště správně fungovat, musíte si dobře poradit s jeho výběrem. To v praxi znamená vybrat především dostatečné množství prostoru. Běžně se můžete rozhodovat mezi několika balíčky a v případě potřeby si i tarif navýšit, takže získáte další místo navíc.
CRM systémy se všemi důležitými funkcemi
Propracovaný Sugar CRM systém zase nabídne řešení pro výrobní podniky, prodejny, poskytovatele služeb a firmy o nejrůznější velikosti. Jde o ucelený přehled důležitých dat na jednom místě. Jasně tak víte, jak jsou naplánované směny, máte na jednom místě uložené kontakty, ale i třeba přehled o aktuálních fakturách. Intuitivní ovládání a pestrý výběr funkcí dohromady vytváří systém, který je radost používat a nabídne přesně takový efekt, jaký očekáváte.
Propojte cloud a další systémy
Právě výše zmíněný cloud je možné propojit i s CRM systémem. Všechno tak máte po ruce po přihlášení. Kontrolu nad základními údaji budete moci provést naprosto kdekoliv. Zároveň jde o praktickou zálohu ve chvíli, kdy se něco stane s firemním počítačem. Cloud však nabízí i celou řadu dalších možností, kdy získáte prostor pro uložení nejrůznějších dat.