Rozumíte financím?

Jak se připravit na veletrh

Ať už se chystáte na svůj první firemní veletrh nebo již zkušeně vystavujete delší dobu, vždy se hodí zkontrolovat si před začátkem pár tipů ke zdárnému průběhu akce i vhodné propagaci, aby vám veletrh přinesl to nejdůležitější – nově navázané obchodní vztahy. 

reception

Jak firmu vhodně propagovat

Ke vhodné propagaci stánku využijte výstavní systémy s logem vaší firmy. Jedná se navíc o pohodlné zázemí pro vás či vaše zaměstnance na veletrhu, kam si můžete umístit osobní věci a reklamní materiály k osobní komunikaci, které pak předáte potenciálním zákazníkům. Můžete zde mít i desky s novými kontrakty. 

Pokud máte k dispozici větší pronajaté místo, hodit se vám mohou i výstavní vitríny, kam umístíte  tištěné marketingové texty, letáky a další. Je na vás, co do vitríny umístíte, pečlivě však zvažte výběr materiálů. Nebojte se použít i tiskoviny větších rozměrů, které procházející zaujmou. Vyvažte obrázky podrobnou obsahovou stránku, můžete přidat i odborný leták nebo článek z firemních stránek.

Příprava před veletrhem

Před samotnou akcí věnujte dostatečný čas přípravě. Sepište si koncepci, jak chcete k propagaci na veletrhu přistupovat, co je pro vás klíčové, jaký zvolíte přístup. Zahrňte seznam propagačních materiálů k přípravě, letáky, bannery, brožury. Věnujte pozornost i správnému dresscode, někdo zvolí formální oblečení, jiný zase firemní trička se zajímavým potiskem. 

Věnujte čas schůzce s kolegy, kteří s vámi veletrh budou připravovat. Slaďte své představy a rozdělte si přípravu před veletrhem a také role při setkávání se s klienty. Informujte se o jejich jazykových znalostech, zvlášť pokud se jedná o akci v zahraničí. Pečlivě se připravte také na všetečné otázky zákazníků, aby vás nic nemohlo překvapit.

Výstavní stánek je to první, co procházející zaujme. Nebojte se tedy barev a lákavých potisků, samozřejmě v duchu serióznosti vaší firemní kultury. Přilákejte klienty vhodnou vizuální propagací a první krok máte za sebou. Jak pak přistoupíte ke komunikaci s novými či stávajícími zákazníky je již na vás.

Sdílet článek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *