Slyšíte o něm ze všech stran a není den, kdy byste zmínku nenašli alespoň v jednom článku. CRM neboli customer relationship management však rozhodně nepatří k pomíjivým trendům. Strategie, jejíž podstatou je upevnění vztahů se zákazníky, je často jedinou možností, jak uspět ve vysoce konkurenčním prostředí. Ale abychom jen neteoretizovali, připravili jsme pro vás výčet konkrétních výhod.
Perfektně zorganizované informace
Data mají cenu zlata, však to znáte. Ovšem pouze ta, která jsou přehledně organizovaná. CRM systém vám umožní nastolit pořádek a zjistit o zákaznících mnohem více na základě hloubkových analýz informací.
Lepší komunikace
Mnohé studie prokázaly, že zákazník, o kterého se stará tým lidí, má mnohem menší tendenci k přebíhání ke konkurenci. Díky CRM mohou kolegové sdílet veškeré podklady a plnohodnotně se se starat o klientelu.
Automatizace každodenní rutiny
Vsadíme se, že i vy denně uděláte stovky drobných úkonů, které vám zbytečně zabírají pracovní dobu. CRM systém disponuje množstvím skvělých funkcí pro jejich automatizaci. Ušetříte spoustu času a pochopíte, co znamená pracovat efektivně.
Pokročilé reporty a analýzy
Jak získat klíčové informace, na základě kterých naplánujete další kroky? Každé lepší CRM umožňuje reporting z různých oblastí podnikání.
Účinný marketing
Začnete-li používat systém s marketingovým modulem, hravě oslovíte specifickou cílovou skupinu zákazníků a nabídnete jim služby na míru. Snadná tvorba personifikovaných e-mailů a rychlá realizace kampaní je s takovým nástrojem hračka.
Chcete se o výhodách sofistikovaného systému přesvědčit v praxi, ale bojíte se do něj investovat? Vyzkoušejte tento český CRM systém zdarma a udělejte si vlastní názor. Ihned pochopíte, proč se v žebříčku serveru Capterra umístil mezi nejlépe hodnocenými aplikacemi na světě.