Hlavně, ať oslovíme zákazníky napřímo. Věta, která zaznívá v nejednom podniku. Nikdo nechce přihrát do vínku konkurenci, proto se přemýšlí nad způsoby, jak přilákat zákazníky, aniž by se ohlíželi na to, co nabízí konkurence. A i když se zdá být situace bezvýchodná, jisté východisko zde je. Jsou jí mobilní aplikace, díky kterým se daný účel splní.
Rozesílejte notifikace do mobilních telefonů zákazníků
Dalo by se říct, že mobilní aplikace na míru jsou jedním z nejmocnějších marketingových nástrojů dnešní doby. A bylo by bláhové či dokonce až hloupé, kdybychom nevyužili potenciál, který v sobě ukrývají. I nám můžou být aplikace ku prospěchu, ať už jsme majitelem e-shopu nebo lékařem, který chce naplnit své kapacity pacientů.
Ptáte se, jak mobilní aplikace osloví napřímo vaše zákazníky? Vždyť jsou jen staženy v telefonu, nic jiného neumí. Možná si říkáte. Jenže ve skutečnosti můžete svým klientům rozesílat takzvané notifikace čili upozornění či oznámení, jež se zobrazí přímo na displeji mobilním telefonu. Bude jen na vás, jak je formulujete. Jejich znění je rozhodující.
S notifikacemi přimějete své klienty k akci
Pokud chcete své zákazníky přinutit k jisté akci (ať už se jedná o zakoupení kurzu nebo zboží, kterého máte nadbytek), musíte jim to říct. Ať už byste se zeptali jakéhokoli marketingového specialisty, řekl by vám, že zákazníky musíte doslova vodit za ručičku. Pokud jim něco přímo neřeknete, notifikace naprosto vyšumí. Proto se nebojte “tlačit na pilu” a notifikace formulujte s jasnou výzvou k akci. Rozhodně by neměla budit další otázky nebo neměla by klientovi umožnit, aby s nákupem skrze mobilní aplikaci počkal.
Dnes notifikace fungují stejně efektivně jako například e-maily, respektive newslettery, které jsou skrze e-mailové schránky rozesílány.