Dnešní doba na nás klade nemalé nároky, na druhou stranu nám dává spoustu nástrojů, jak se s nimi vypořádat. Nejen chytrých technologických pomocníků, které automatizují nudné úkony, ale také třeba virtuální asistentku.
Své asistentky dříve měli jen ředitelé a vysoce postavení pracovníci. Dnes ji může mít každý, tedy aspoň virtuálně. Platit asistentku na plný úvazek by se nevyplatilo, virtuální asistentka online je tady pro vás tehdy, když ji potřebujete.
Jak funguje virutální asistentka online?
Jednou z nejvýznamnějších českých virtuálních asistentek je služba MyTimi. Předplatíte si ji na určitý počet hodin (například 25, 50 či 100). Platíte pouze to, co využíváte, a pokud jste nespokojení, neplatíte. V rámci různých balíčků může pomoc asistentky využívat jeden uživatel, nebo vícero uživatelů. Ačkoliv za službou MyTimi stojí celý tým asistentů, vy komunikujete stále s jedním account managerem. Nemusíte tedy stále dokola vysvětlovat všechny podrobnosti, váš manažer vaši firmu zná a postará se o předání informací mezi asistenty.
Získáte celou řadu dovedností, jako je copywriting
Jelikož službu MyTimi tvoří tým kvalifikovaných odborníků s různými dovednostmi, zastanou za vás celou řadu úkonů. V malíčku mají copywriting, administrativní úkony, plánování schůzek, mohou spravovat kalendář, e-mailovou schránku i aplikace. Vytvoří profesionální prezentaci, přeloží text, zařídí právní úkony.
Pod jednou střechou na vás čeká také akvizice zákazníků
MyTimi stále rozšiřuje své služby a jednou z těch aktuálně nabízených je taktéž akvizice zákazníků. Pomohou vám proměnit chladné kontakty ve skutečné zákazníky, prodané zboží či služby, uzavřené smlouvy. Zkušení obchodníci zvládají akvizici po telefonu i přes e-mail. Moc dobře vědí, jak zákazníky zaujmout, důraz kladou na vysokou personalizaci.
Neztrácejte čas úkony, které můžete delegovat na druhé.